לפרטים נוספים חייגו עכשיו

    הסוד לקמפינג המושלם

    קמפינג בסמוך למקור מים, הוא הסוג המועדף ביותר על ישראלים. בעיקר בזכות הצפון הירוק שלנו, המלא במעיינות, נחלים ואגמים. ימת הכנרת היא מאגר המים הגדול העיקרי שישראלים רבים מכירים עבור קמפינג בצפון ליד מים, אך כמובן שהיא לא היחידה, חוף בצת הוא אחד מהמקומות המושלמים לכך.

     

    למה קמפינג בצפון ליד מים?

    כי אין ילד שלא אוהב להשתכשך במים. במיוחד אם אתם משפחה עם ילדים, לא צריך לשלם הון תועפות בשביל אטרקציות לילדים. פשוט שימו אותם ליד מקור מים כלשהו – הם כבר ידעו איך ליהנות ממנו.

    חם חם חם! מדינת ישראל כל כך חמה רוב ימות השנה וישראלים מעדיפים לעזוב את המזגן בבית רק עבור מקום שיאפשר התרעננות מהחום הישראלי.

    יש לנו חופים יפהפיים- לא רק מאגרי מים או נהר הירדן הם מקומות אידאליים עבור קמפינג בצפון ליד מים, אלא בצפון קיימים גם חופים של מי הים התיכון, שמושלמים לקמפינג ולאירועים.

    הסוד לקמפינג המושלם

    הכירו את חוף בצת

    חוף בצת, השוכן במושב בצת שבגליל המערבי, סמוך לשלומי, קיבוץ ראש הנקרה ונהריה, הוא החוף הצפוני ביותר במדינה ואחד היפים בה. מדובר בחוף רחצה מסודר עם מציל, הכולל מלתחות, שירותים נקיים וגולת הכותרת- מתחמי אוהלים וקרוואנים איכותיים ללינה ולהשכרה עבור קמפינג ייחודי במינו על חוף ים בצת. כל המתחמים כולם מסודרים ומשופצים במיוחד עבור משפחות גדולות וחבורות חברים, שמעוניינים בקמפינג פשוט ובלי להתאמץ יותר מידי.

    במקום תוכלו ליהנות מחוויית קמפינג אחרת, הכוללת לינה איכותית ביותר שלא תדרוש מכם לישון על האדמה או בחום של ארץ ישראל. האוהלים והקרוואנים כולם ממוזגים, מאורגנים במיטות מוצעות עם כריות וסדינים, מאובזרים במטבחונים הכוללים את כל מה שתזדקקו לו עבור מנגל וארוחה חמה.

    ומה לגבי החוף עצמו? ובכן, הילדים רצו מקור מים והם יקבלו אחד שמלא בכל טוב. באזור קיים חוף עם מציל שידאג כמובן לבטיחותכם, ובסמוך לו נמצא חוף בתולי ויפהפה שמתאים לסקרנים שבינינו, הילדים והמבוגרים, המחכים לצאת ולחקור את היצורים הימיים שחיים בחוף ובמי הים התיכון.

     

    לאתר ההזמנות אונליין לחצו!

    לאירוע בלתי נשכח צרו קשר


      בית תוכנה לקידום אתרים בית תוכנה לקידום אתרים