לפרטים נוספים חייגו עכשיו

    תשכחו מבתי מלון – התחברו לטבע

    מתכננים חופשה משפחתית בארץ? הגיע הזמן לשכוח מבתי המלון המפוארים ולהתחיל להתקרב קצת יותר לטבע. קרוואנים בחיק הטבע הם האטרקציה החמה של הקיץ הקרוב. במיוחד לאחר תקופת הקורונה, בה למדנו לאהוב ולהכיר יותר את הארץ שלנו ואת מקומות הטיול היפים שיש בה, חופשה משפחתית עם לינה בקרוואן בצפון היא חובה עבור כל משפחה מטיילת. אז אם אתם משפחה שמתה לצאת לחיק הטבע אבל חוששת מאוהלים, או אם אתם משפחה שדווקא רגילה ללינה בחוץ ומחפשת את מקום הלינה הבא שלכם, תנו לנו לשכנע אתכם למה לינה בקרוואן היא מושלמת לכל סוג של משפחה. תוכלו להחנות את הקרוואן בחוף בצת המבוקש.

    תשכחו מבתי מלון - התחברו לטבע

    למה דווקא בצפון?

    בין אם אתם משפחה שרוצה להרגיל את הילדים ללינה בטבע, או סתם לגרום להם ליהנות ממנו, קרוואנים בצפון הם הפתרון האולטימטיבי. במיוחד עבור ילדים שהיו סגורים בבית רוב היום בתקופת הקורונה, טיול הכולל לינה בחיק הטבע הוא הפתרון המושלם לגרום לילדים לצאת החוצה. לינה בקרוואן בצפון, מסודר שנמצא בקרבת מים, חוף ים, אטרקציות מיוחדות לילדים ומתחם גדול שיכול להכיל מספר משפחות, יהיה מושלם למשפחות עם ילדים. כי גם למשפחות שרגילות ללון בבתי מלון מגיע להתפנק בחיק הטבע. יש לא מעט קרוואנים להשכרה בצפון שאיכותם לא נופלת מאיכות בתי המלון או הצימרים שקיימים בצפון. אז אם אתם המשפחה המתפנקת, שלא רגילה לאוהלים וגם פחות מעוניינת להתחיל ולהתרגל אליהם עכשיו, אין לכם במה להתבייש. על ידי חיפוש קצר בגוגל תוכלו למצוא קרוואנים להשכרה באיכות של 5 כוכבים הכוללים את כל מה שאתם זקוקים לו ותמצאו גם בחדרי המלון בארץ.

     

    הקרוואנים בחוף בצת

    בחוף בצת, החוף הצפוני ביותר בארץ ואחד מהחופים היפים ביותר שקיימים בארץ, תמצאו מתחם קרוואנים מפוארים להשכרה הכוללים את כל הציוד שאתם צריכים.

    הקרוואנים בחוף בצת כוללים מיטות, מצעים, שמיכות, מגבות, מזגן, מקלחות, שירותים, מטבחון עם כל האבזור שאתם זקוקים לו ועוד המון דברים נוספים!

    במתחם הקרוואנים תוכלו גם להגיע עם הקרוואן שלכם, לחנות וליהנות מהמים הצלולים והנקיים של חוף בצת, ולנוח אחרי טיול ארוך בצפון במתחם מוסדר שיש בו כל מה שאתם צריכים.

    לאירוע בלתי נשכח צרו קשר


      בית תוכנה לקידום אתרים בית תוכנה לקידום אתרים